We doen er alles voor om je drukwerk perfect af te leveren. Omdat we afhankelijk zijn van mensen, machines en transporteurs kan er bij ons natuurlijk ook iets misgaan. Dit lossen we altijd graag netjes met je op. Naast onze algemene voorwaarden kunnen we je heel kort vertellen wat onze garanties zijn:

  • Is er iets verkeerd gedrukt, afgewerkt, verpakt of beschadigd? Als de fout bij ons ligt dan zullen we de order opnieuw drukken. Zit de fout in het bestand, dan kijken we hoe we dit samen kunnen oplossen.
  • Er zijn te weinig exemplaren geleverd: We drukken de ontbrekende exemplaren voor je bij en sturen deze zo snel mogelijk toe of we crediteren het verschil.
  • Iets is te laat geleverd: We proberen dit goed met je op te lossen door het alsnog met spoed te leveren. Op de site wordt de verwachte leverdatum aangegeven, tenzij anders afgesproken kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Voor een uitgebreide toelichting op deze garanties, check de algemene voorwaarden. Ben je niet tevreden? Laat het ons weten door een klacht in te dienen! Dan gaan we het samen met je oplossen.