Een klacht melden
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een klacht te plaatsen via je account. We nemen vervolgens contact met je op om de klacht te bespreken en deze zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik helpen?
Bel 0416 - 441 005 of stuur een bericht.
Van maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar tot 17:00 uur.
Daarom kies je voor Actie-Enveloppen.nl
door professionals
binnen 5 werkdagen
met neutrale afzender
veilig en vertrouwd
GRATIS samples
Bestel onze GRATIS samples en maak vrijblijvend kennis met Actie-Enveloppen.nl!